26 martie 2009

Pai asa nu se mai poate! :))

Apropo subtil la adresa acelor 4 persoane… nu dau nume evident(sconcs,patinutza,vanzatoarea de palnii, china) care se incapataneaza sa inventeze un personaj de-a dreptu' nesuferit. Da domne iar ma iau de …"Sechele"! Care desi nu exista si eu
sunt singura care intelege asta se mai zvoneste si ca a...atentat la...puritatea mea. Ei dracie! Asadar propun oficial sa acceptam o data pt totdeauna ideea ca Sechele a plecat in Cuba. Asta implica desigur ca in sfarsit nu mai e necesar sa ii pastram un scaun gol in Spring(mai ales cand si asa sunt multi oameni-d'aia reali) sa-i cumparam bere in Arlechin ( care oricum se numeste Argentin) sau sa-i facem adrese de messenger,mail si eventual buletin.
Va multumesc, cu drag Conopida.

4 comentarii:

cloudy spunea...

Pey draga mea, faptul ca scrii despre el inseamna ca exista, live, among us....in ceea ce priveste puritatea ta..hmm...bucura-te ca iti faci reclama!!

Sechele power!

cloudy spunea...

si inca ceva, asa subtil:
http://rainystyle.blogspot.com/2009/03/replica-conopida.html

Regina Crabilor spunea...

Imi pare rau ca trebuie sa fiu eu, cea care o sa iti dea vestea, dar Sechele locuieste in Bucuresti cu doua dintre noi. Si a devenit un fel de preot, loc de spovedanie sau lacas de intelegere, cum vrei.
Voi reveni cu fotografii documentare, care sa dovedeasca existenta si convertirea.

Razvan Zlavog spunea...

Eu l-am cunoscut pe Sechele. Pot sa depun marturie in tribunal.Acum insanu trebuie sa presupuneam ca identitatea lui -CERTA- este si UMANA. Sechele ca si Wall-e sunt altceva decat noi dar totusi fratii si prietenii nostri.