17 noiembrie 2008

20 noiembrie...ziua internationala a zmeelor

Ea m-a educat, m-a schimbat, mi-a scos banalitatea din sange. Nu cu rabdare si lectii meticulos gandite ci...pur si simplu. Si la sfarsit s-a mirat cu toata onestitatea ce om frumos sunt. De ce spun onestitatea? Pentru ca a cautat direct in suflet si nu a vazut ca eram imbracata in frimituri de EA. Si poate chiar nu stie cum am luat frumosul din fiecare gest al ei si mi l-am atribuit, adaptandu-l stangaci, mie. Stiu ca am fost de multe ori la un pas sa ma dau de gol cand inca era prea devreme sa ridic cortina peste un hibrid. Stiu pt ca in calicia mea nu m-am mai multumit cu micul coltisor de umbra anonim din care o priveam si am pasit in stralucirea puternica din jurul-i aspirand la un rol in lumea ei. Si am avut noroc. Dat fiind inceputul in care ne aflam amandoua erau cateva locuri disponibile. Si asa am intrat eu cu hanoracul meu ponosit , pe fundalul unor oribil mutilate note de pian in procesul meu de metamorfozare. Si nu e adevarat ca orice persoana isi lasa amprenta asupra personalitatii tale. Ci numai cateva , foarte putine si nu obligatoriu care au ceva deosebit de lasat. Am stat 3 ani cu aceeasi persoana in banca si ce?ma vezi pe mine crescandu-mi strungareata? Doar ea e altfel si abia astept sa treaca si astea 3 zile. Cu cat creste ea mai mult cu atat sunt si eu (mai) completa.

Niciun comentariu: