25 septembrie 2008

16 pasi spre o restanta...pe care o ai deja

1 aduni toate materialele necesare: xeroxuri-indescifrabile in general- luate de la colega aia pe care nu tii minte exact cum o cheama dar stii ca se duce tot timpu la cursu’ asta.
2 nu gasesti cartea profei… trebuie sa fie pe undeva. Stii precis ca ai cerut bani sa o cumperi- stii pt ca a fost si f scumpa deci sigur e in teancul ala mare.
3 gasesti primul tau curs…. ah da… pe vremea aia te simteai mare si important si inca nu-ti venea sa crezi ca tu ai intrat la facultate si altii inca dau Bacul…
4 iti aduci aminte ca ai primt banii pe carte dar… da ai sacrificat LRC-ul pe berile din Argentin…. eh oricum era o carte plictistoare si sigur nu-ti da din ea!
5 iti aduci aminte de prima ta restanta… pe vremea cand inca mai credeai ca treci degeaba prin facultate daca nu prinzi o sesiune de toamna…. desigur toate lumea uita sa-ti spuna ca dupa ea nu trebuie sa urmeze inca 5, lectia se invata de la prima. 6 te duci in dormitor… o sa citesti cartea pe net
7 welcome to hi5 log in
8 inchizi wirelessul … esti mai mai putin distrasa fara net, te limitezi la winamp
9 It’s a wonderful night You've gotta take it from me It’s a wonderful… ah ce frumos era in vama… ai bea o caipiroska ( e oribila dar iti place cum suna), dansezi un pic prin camera, iti inchipui, schimbi covorul pe niste nisip si s-a dus cheful de invatat. Te mai uiti prin niste poze, iti dai seama ce bine aratai in cosumul ala albastru, te gandesti s-o postezi… n-ai net. Ce s-o fi intamplat? nenorocitii astia de la rds. Te trezesti la realitate, cursurile se uita amenintator la tine, ceasul ticaie mai obsedant ca niciodata… s-a dus marea
10 te asezi in pat, e mai bine asa
11 primul paragraf… ti se face foame
12 …speli vasele… te invarti dupa ceva dulce… eventual iti prepari singur ( mai amana cu 30 de min invatatul) … te joci cu pisica, citesti un ziar vechi gasit pe balcon… iti faci curat in haine… pui masina de spalat… redecorezi… sapi in gradina.
13 iti reiei locul printre foile tale, iti indepartezi orice alt gand, iti iei cea mai concentrata figura si citesti…. oh nu! ce unghii de cacat am, cum ma duc eu asa maine la facultate? stiam eu ca nu trebuia sa spal vasele-alea proaste.
14 rosu sau french? french ca dureaza mai mult( subconstientul tau decide) … fumezi o tigara pana se usuca, iti strici una in drum spre dormitor, esti tentata sa te intorci, te gandesti ca e tarziu…
15 “Alexandru Graur propune 6 criterii de impartire a vocabularului….” ... uite cat e ceasu’ si eu nu am invatat nimic. Dar m-am distrat azi… de mult n-am mai avut o zi atat de agitata.
16 Ce-ar fi s-o postez?

2 comentarii:

ma'am p spunea...

foarte foarte misto! :))

Stefania spunea...

e mai mult decat valabil si pt examenele de acum... care... sper eu ca nu se vor transforma in restante.